Ինչո՞ւ գնումներ կատարել Ձեզ մոտ, այլ ոչ` արտասահմանյան առցանց խանութներից
Ի տարբերություն արտասահմանյան առցանց խանութների և աճուրդների, մեզ մոտ կատարված գնումների դեպքում երաշխավորվում է, որ`
Ինչպե՞ս կապվել Ձեզ հետ
Ի՞նչ եղանակով է իրականացվում առաքումը
Պատվերների առաքումն իրականացվում է հետեւյալ եղանակներով՝
Ի՞նչ արժե առաքումը
Ինչպե՞ս վճարել
Մեզ մոտ գործում են վճարման հետեւյալ եղանակները.
– Առցանց վճարում MASTER CARD, VISA եւ ARCA քարտերով:
– Վճարում Իդրամ վճարային համակարգի միջոցով։
– Վճարում տեղում՝ պատվերը ստանալուն պես՝ առաքիչին առձեռն վճարելու եղանակով:
– Բանկային փոխանցում՝ միայն իրավաբանական անձանց համար։
Իսկ եթե առաքված պատվերը մեզ դուր չի գալիս, ինչպե՞ս վարվել
Այդ դեպքում պարզապես վճարում եք առաքման գումարը` անկախ պատվիրված իրերի գումարի չափից:
Հնարավո՞ր է արդյոք փոխել պատվերը
Մինչ պահեստից ապրանքի դուրս գրման պահը դուք կարող եք կապվել մեզ հետ և փոփոխել պատվերը կամ հրաժարվել դրանից:
Ինչպե՞ս վերադարձնել կամ փոխանակել գնված իրը
Պատվիրված ապրանքների եւ ծառայությունների փոխանակումն ու վերադարձն իրականացվում են ՀՀ Սպառողների իրավունքների մասին օրենքի դրույթների տառին եւ ոգուն համապատասխան։
Պարտադի՞ր է արդյոք գրանցվել Ձեր կայքում գնումներ իրականացնելու համար
Գրանցվելն ամենևին պարտադիր չէ պատվերն արձանագրելու համար, սակայն մեկ անգամ գրանցումը հնարավորություն կտա մեխանիկորեն առաքել հետագա պատվերները` առանց ավելորդ անգամ ճշտելու Ձեր տվյալները:
Ի՞նչ տվյալներ են ձեզ հարկավոր
Հիմնականում բավական է լրացնել միայն այն դաշտերը, որոնք նշված են որպես պարտադիր, բայց հավելյալ տեղեկատվությունը կօգնի մեզ բարձրացնել սպասարկման որակը և հնարավորինս գոհացնել մեր սիրելի հաճախորդներին:
Կարո՞ղ եմ արդյոք միաժամանակ մի քանի իր պատվիրել
Իհարկե, պետք է պարզապես ավելացնել բոլոր իրերը զամբյուղի մեջ և միայն հետո պատվիրել:
Ե՞րբ կարող եմ ձեռք բերել պատվիրվածը
Ձեր նախընտրած նվերը մեր պահեստից անմիջապես կառաքենք Ձեր նշած հասցեով: Առաքումն իրականացվում է ամեն օր բացի կիրակի օրերից:
Արդյո՞ք ապահովվում է իմ տվյալների գաղտնիությունը
Միանշանակ այո, մենք Ձեր լրացրած ցանկացած տեղեկատվություն պահում ենք հույժ գաղտնի և օգտագործում միմիայն առաքման և սպասարկման որակի բարձրացման նպատակով:
Ի՞նչ առավելություններ է տալիս Ձեր կայքում գրանցվելը
Նախ և առաջ Դուք ստանում եք հնարավորություն ամեն անգամ չլրացնել Ձեր տվյալները պատվերը տալուց առաջ, երկրորդ` Դուք ստանում եք հնարավորություն տեսնել նախկինում պատվիրված ապրանքները, երրորդ` հետագայում որպես հավատարիմ հաճախորդ կարող եք ձեռք բերել զեղչային քարտեր: Բացի այդ, գրանցվելով կայքում Դուք հնարավորություն եք ստանում հետևել մեր նորություններին և զեղչերին Ձեր իսկ էլ. փոստի միջոցով:
Ու՞մ կարող եմ դիմել, եթե դժգոհ եմ ապրանքի, սպասարկման որակից կամ ունեմ առաջարկություններ
Ապրանքի կամ սպասարկման որակի վերաբերյալ Ձեր բողոքները կարող եք ուղարկել ընկերության տնօրենին հետևյալ էլ.փոստի հասցեով` info@eli.am: Կարող եք նաև զանգահարել մեր հեռախոսահամարներով և վաճառողուհուն խնդրել միացնել տնօրենին:
Շնորհակալ ենք մեր ծառայություններից օգտվելու համար: